2008-04-16

Vik tröja

Tips för stressade husmödrar och husfäder:



Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Corundum sa...

Haha! Det där kan jag! :) Det är faktiskt inte så svårt, bara man övar lite. Det dumma är dock att det faktiskt går snabbare att göra på gammalt vanligt, hederligt sätt. Det där sättet förutsätter ju att man har en stor, platt yta att hålla till på! Nackdel.

Tänkte passa på att att promota min nya blogg! Har pågörjat en som blir lite mindre seriös än den förra = jag kanske faktiskt skriver något också. Läs gärna! Du hittar den på http://ordensmakt.blogspot.com

/jag.

Anonym sa...

Hahahahaha, den var skoj. Undrar om man måste vara nån slags magic trollkarl för att klara det där. Men det går säkert att träna upp.

Anonym sa...

Det ska jag tipsa min sambo om - han är mycket noga med att vika sina tröjor innan han lägger in dem på hyllan. Själv har jag inte tid med sånt trams..

GIS-mormor sa...

Gunilla: Det verkar som om det är väldigt viktigt att lägga tröjan slätt och fint till att börja med. Själva vikningen tar sedan bara ett par sekunder. - Kanske något för din sambo. Inget för ming Älskling tror jag.