2007-03-04

Nu har jag gjort det

Jag har anmält mig till Göteborgsvarvet. - 21,1 km löpning den 12 maj. Kanske skulle jag låta någon undersöka min mentala status... En av mina systrar kommer också att springa (eller rättare sagt: hon kommer att springa och jag ska försöka ta mig runt). Det har i alla fall haft det goda med sig att jag löptränat två gånger förra veckan och både idag och igår har jag tränat på skidor.

Fortfarande försöker jag smälta det hela - 21,1 km löpning. Nåja, jag lovar att återkomma med rapporter om hur träningen går.

Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heja, heja! Jag kommer att följa din uppladdning med spänning. Löpning är något som jag aldrig förstått mig på. Finner inte det roliga i det. Lycka till!

Unknown sa...

Kommer gå hur bra som helst. När jag sprang det hade jag inte tränat på hela vintern, började träna någon gång i slutet mars och det gick hur bra som helst. Mycket lättare än man tror. Lycka till med träningen

GIS-mormor sa...

Tack ska ni ha. Det styrker mig!

Anonym sa...

Oj, ska två mostrar springa... Ska också göra det nån gång, men inte i år.