2009-02-21

Utmaning

En utmaning från Vita Brevis

8 vanor eller ovanor:

Jag är van vid att räkna, jag räknar t.ex. trappstegen när jag går uppför trappan och gurkskivorna när jag skivar gurka.

Jag är van vid havregrynsgröt till frukost!

Jag läser alltid dödsannonserna i tidningen, det har jag gjort sedan jag var liten.

Jag är, eller har blivit, van vid att träna. Några dagar utan träning och jag blir på dåligt humör...

Jag är väldigt van vid att surfa...

Jag är van vid frågesport. Har nu upptäckt Vetgirig.nu - oj, oj, oj!

Jag är van vid att inte bry mig så mycket om dammtussarna och prylarna som ligger framme.

Jag är riktigt van vid att cykla. Cykeln och jag är ett.

Jag utmanar Listoplisto

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt GIS-mormor...vanor - jag är van.
Jag hade glömt att jag också är en räknare, jag räknar alltid trappsteg och fönster