2009-02-21

Säg upp och få billigt!

Oj, nu har det gått lång tid sedan förra blogginlägget igen :-(. Jag har tänkt svara på Vitas utmaning, men först måste jag berätta att jag ringde Bredbandsbolaget idag. Vi hade nämligen bestämt oss för att avveckla den fasta telefonen som vi har via dem. Den kostar 99:-/månad och används myyycket sparsamt.

Jag ringde och fick tala med en Christoffer som vänligt lyssnade till min begäran att säga upp telefonen. Han ställde några motfrågor om hur mycket vi använde telefonen och sedan erbjöd han oss att ha kvar telefonen utan att betala någon fast avgift!

Vilken grej! Nästa gång ringer jag nog och säger upp bredbandet också, kanske mobiltelefonabonnemanget och tidningsprenumerationen också...

Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

AnnaPanna sa...

Haha, ja vilken grej! Bra jobbat GIS-mormor! Jag har planer på att säga upp min fasta Teliatelefon och jag har svårt att tänka mig att Telia skulle bjuda gratis på abonnemangsavgiften.