2008-11-14

Long time no see

Mitt bloggande har legat nere ett tag. Inte av någon annan orsak än att jag helt enkelt inte har haft lust. Helt plötsligt började jag tvivla på att det kunde vara av intresse att läsa mina inlägg. Säkert har höstmörkret haft ett finger med i spelet, det här är en ganska tung årstid. Nu har dock två personer efterlyst mig i kommentarerna till det förra inlägget så jag måste visa att jag lever.

Nu reser jag och Älsklingen till Solen och vem vet - kanske jag hittar lite blogginspiration där nere. Ha det bra så länge alla!

6 kommentarer:

AnnaPanna sa...

Hur kan du tvivla. Jag kollar din blogg nästan varje dag. Jag kör igenom mina favoritbloggar, och noterar varje gång, nähä inget nytt från GIS-mormor. Undrar vad som hänt, har hon dött?
Men det har du ju inte! Vad bra!

Anonym sa...

Jag säger som Gert F: ÄNTLIGEN!

Anonym sa...

Klart vi är intresserade! Det låter härligt det där med solen! Hoppas du får mycket vila, energi och inspiration.

Anonym sa...

Jag säger som sussie - Äntligen!
Själv tycker jag att våren är en riktigt tung årstid men fler verkar ha förståelse för att man inte gillar hösten. För mig är hösten full av födelsedagar och tända ljus så jag tycker att den är helt okej

Pia sa...

Här är en till som brukar surfa in till dig med jämna mellanrum för att se om det är något nytt under solen :-)

Kul att du är tillbaka - och ha det skönt på er resa!

GIS-mormor sa...

Tack för alla vänliga kommentarer, de värmer verkligen!