2008-07-20

Härligt!

24 grader varmt i Luleå! Och nu verkar det som om jag äntligen ska få rätsida på min trilskande ljumske. Joggade lätt idag i 35 minuter och det känns helt fint i ljumsken. Nu gäller det att hålla i detta fram till tjejmilen den 31 augusti. Jag springer i laget "Tre systrar och en Pia". Eftersom jag inte heter Pia så är jag en av de tre systrarna:-). Jag har dock inga som helst förväntningar på en bra tid, jag är så glad om jag lyckas jogga större delen av vägen. Rapport utlovas!

Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

Frank sa...

varifrån kommer min inställning "om man inte mår dåligt av utmattning efter att ha sprunit, så har man inte sprungit" :) Men du kanske var sådan du med, bara vis nu?

Anonym sa...

24 grader? Det är mer än vad jag haft under hela semestern i Svealand. Men när man tittar på vädret så är det som vanligt "I Norrland kallt" men det verkar ju ha varit en bra sommar ungefär som ifjol, om jag har förstått det rätt

Anonym sa...

Vad duktig du är som springer!

Angående din fråga om länkar. Jag har ingen aning om hur RSS funkar - vet inte ens vad det är!!!! Men jag vill gärna veta, om du kan ge mig en lektion...?
När jag lägger till länkar till andras bloggar gör jag det i "lägg till länk" och då skriver jag bloggsidans namn. Så om du skriver http://blogg.lailanorman.se som länkadress, så måste du väl komma till "hela" bloggen??

Förmodligen handlade din fråga om något som hade med RSS att göra? Som sagt, upplys mig GÄRNA!

"Strömmande" är f.ö. en mycket bra översättning! Ha ha!!

GIS-mormor sa...

Frank: Ja, vad ska jag säga? Jag tror att jag inte hade en aning om att man kunde jogga lugnt förrän jag var sådär 44 år. Men jag har nog aldrig tagit ut mig till max, lät bara bli att jogga :-)

Vita: 26 grader idag, men det har varit ett par dagar med regnväder också.

Laila: Jag svarar dig via mail vid tillfälle.

Hannele på Hisingen sa...

24° skulle gott räcka för mej.

GIS-mormor sa...

Hannele: Det räcker för mig också :-)