2008-06-01

Maj månad

Nu var det en hel månad sedan jag skrev här sist. Men då hade jag två inlägg på samma dag, det är väl det som straffar sig. Nåja, sedan dess har det passerat ett Göteborgsvarv som jag inte deltog i. Våren var full av sega förkylningar så jag var inte alls tränad. Och eftersom jag fortfarande minns hur det kändes i benen efter förra årets Göteborgsvarv så avstod jag. Ibland är man klok.

MEN! Många av mina närmaste sprang. Det var Älskligen, Äldsta Sonen, Nästyngsta (tillika Nästäldsta) systern, Yngsta systern, TredjeÄldsta Systerdottern samt Svågern. Riktigt kul att vara där och heja på dem. I augusti blir det i alla fall Tjejmilen för mig och dessa två systrar samt en kompis till Nästyngsta systern.

Innan dess blir det också Team Sportia-loppet under Kirunafestivalen. Det ska bli intressant. Undrar hur långt efter näst sista deltagare jag kommer att komma i mål?

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Var på Löplabbet igår, med sonen.

Anonym sa...

När är Kirunafestivalen?
/Sus