2007-10-17

Farväl till Gävle...

...för denna gång. Ett par bilder till bara:





Denna skapelse står i rondellen vid norra änden av Rådhusesplanaden, mitt emellan Max och Shell. Gävleborna verkar både hata och älska den. Personligen tycker jag den är lite fascinerande.








Men jag hann också med att besöka något av det vackraste som finns, en nio dagar gammal liten pojke. Föräldrarna är tidigare kollegor till mig och pojken hade när jag besökte honom ännu inget namn. Jag kallar honom Lill-Sven så länge.


Lill-Sven sover gott i mammas armar

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mörkt när vi passerade Gävle, min kompis har blivit mormor. Vi har världens finaste cykel i trädgården :)

GIS-mormor sa...

Ja Hannele, ni HAR världens finaste cykel i trädgården! Grattis till din kompis.